La pràctica que anem a plantejar és molt important perquè realment no sabem tot el que pot ocurrir amb els bebes.
La infància té un paper fonamental per a la formació de tots els sistemes, i més a més, el tacte resulta molt important per al seu desenvolupament.
Les maneres de reaccionar de cada persona respecte als comportaments dels bebès són molt diferents.
Algunes societats estan fetes per als xiquets però no hi ha cap feta realment per als bebès. Cal destacar que no sabem res d´ells, és a dir, no tenim el coneixement necessari del que ocorreix a la seua ment. Cada generació és un món, podem trobar-nos diferents maneres d´actuar front ells i és així com a poc a poc anem descobrint les seues necessitats i coses alarmants.
També cal tindre en compte que cada cultura té una forma diferent de criar encara que ninguna té un coneixement total del bebè.
ELABORACIÓ DE LA PRÀCTICA
- DATA: DIMARTS 10 D´OCTUBRE DEL 2017.
ASSISTENTS: Miriam Cholbi Castelló, Josep Gualde Server, Raquel Novella del Fresno.
TASCA:
Es van assignar les parts del treball que cadascun tenia que fer.
Es va arribar a l’acord de que cadascú tenia que veure els quatre vídeos altra vegada, ja que ja es van veure a classe.
(Enllaços posats baix)
Una vegada vist els vídeos, hi havia d’extraure les idees principals i els aspectes més rellevants i importants d’aquests.
- DATA: DIVENDRES, DISSABTE I DIUMENGE. (Que corresponen als dies 13, 14 i 15 d’octubre del 2017).
TASCA:
Els vam dedicar a fer la tasca anterior de forma individual.
- DATA: DILLUNS 16 D´OCTUBRE DEL 2017.
ASSISTENTS: Miriam Cholbi Castelló, Josep Gualde Server, Raquel Novella del Fresno.
TASCA:
Vam quedar per a posar-ho en comú arribant a un acord per a anar completant i estructurant el
treball a la vegada que el traduíem de castellà a valencià ja que els vídeos estaven en castellà.
treball a la vegada que el traduíem de castellà a valencià ja que els vídeos estaven en castellà.
DIFICULTATS TROBADES:
Quan vam tenir tota la informació i ens vam posar a separar per a estructurar-la, no sabíem diferenciar gaire les idees principals de la resta.
A més a més, tampoc sabíem a quin aspecte donar més rellevància i en quin tema aprofundir més.
- DATA: DIVENDRES 20 D'OCTUBRE DEL 2017.
ASSISTENTS: Miriam Cholbi Castelló, Josep Gualde Server, Raquel Novella del Fresno.
TASCA:
Vàrem quedar per a acabar de estructurar i donar els últims matisos i l’últim repàs per a poder entregar-lo el millor que sabíem.
DIFICULTATS TROBADES:
No sabíem gaire quina estructura seguir, ni com enllaçar uns paràgrafs amb altre, la qual
cosa ens va fer perdre molt de temps. La conclusió ens va llevar molt de temps ja que no
sabíem com expressar-ho.
cosa ens va fer perdre molt de temps. La conclusió ens va llevar molt de temps ja que no
sabíem com expressar-ho.
Amb aquest treball, ens hem adonat de la importància que té primerament el procés d´embaràs i, després, la infància de 0 a 2 anys degut al paper fonamental que té l´afectivitat per al desenvolupament del xiquet tant cognitivament com psicològicament.
A més a més, cal dir que el desenvolupament dels diferents sistemes neuronals també tenen molta importància perquè d´ells depenen del futur del xiquet.
Cal destacar que també, ens han servit per adquirir informació i més coneixement sobre aquest tema els vídeos que apareixien espontàneament en mig de l´entrevista.
ENLLAÇOS IMPORTANTS:
El cerebro del bebe: Eduard Punset y Sue Gerhardt 1/6 redes
https://www.youtube.com/watch?v=6Rm8dWz3GvE
2- El cerebro del bebe: Eduard Punset y Sue Gerhardt 2/6 redes
https://www.youtube.com/watch?v=VKuUQayvz88&t=11s
3- El cerebro del bebe: Eduard Punset y Sue Gerhardt 3/6 redes:
https://www.youtube.com/watch?v=uYmYOLYofXA
4- Redes El cerebro del bebe eduardo punset Parte 4:
https://www.youtube.com/watch?v=mn32Oy0ZgWM
No hay comentarios:
Publicar un comentario